Quins aliments prendre abans d’una Cursa Popular?

Quins aliments prendre abans d’una Cursa Popular?

A Belcan et preparem per participar a la Cursa de les Festes de Maig de Badalona

Fa uns dies que van començar les Festes Populars o Festes de Maig de Badalona, ​​la ciutat que ens va veure créixer i en la qual també es pot trobar actualment la nostra gamma de productes.

Si ets de Badalona, ​​sabràs que durant aquests dies a més de realitzar-se diferents exhibicions, correfocs o concerts amb cantants del moment, també se celebra la famosa Cursa Popular el proper diumenge dia 12 de maig.

Per això, i si vas a participar, avui us volem donar algunes recomanacions sobre quins són els aliments que has de prendre abans d’una Cursa Popular i així tenir la suficient energia que t’ajudi a aconseguir la meta sense dificultat.

La Nit d’abans de la Cursa el més aconsellable és sopar pasta, encara que en el cas d’acompanyar amb salsa aquestes han de ser molt lleugeres. Sempre és aconsellable combinar-la amb vegetals o amb bolonyesa però sense abusar de la carn picada i el tomàquet. Una altra opció també seria afegir escopinyes o cloïsses i all picat.

Molt important: Menjar el just per saciar però sense quedar-te amb la sensació d’estar “ple”.

L’Esmorzar abans de la Cursa implica aixecar-se aviat el diumenge, ja que l’organisme triga unes tres hores a fer la digestió. Per tant, si la Carrera d’aquest proper 12 de maig se celebra a les 10.30h, hauràs esmorzar a les 7.30 o 8.00 com a molt tard.

Així, l’esmorzar ha de combinar carbohidrats amb proteïna, i el recomanable és prendre suc de taronja, un iogurt amb cereals tipus musli, fruita natural i alguns fruits secs.

Estàs a punt per participar a la Cursa de les Festes de Maig de Badalona?

Font: Sportlife

Publicado en: Nutrició i Alimentació

Deja un comentario (0) ↓

Dejar un comentario