Els beneficis de les Cireres

Els beneficis de les Cireres

¡Al mes de Maig gaudeix d’aquesta rica fruita!

La Cirera, també coneguda com a guinda, és una fruita rica en vitamines A, B, C, E, K i PP, en ferro, calci, magnesi, potassi i sofre.

A més, es tracta d’un aliment amb grans propietats beneficioses per a la salut. Entre elles, trobem:

1. Protecció antioxidant: Les cireres contenen antioxidants poderosos, com antocianines i cianidina.

2. Compostos que prevenen el Càncer: Les cireres dolces contenen fibra, vitamina C, carotenoides i antocianines, cadascuna de les quals podria representar un paper en la prevenció del càncer.

3. Ajuda a aconseguir un somni saludable: Les cireres contenen melatonina natural, que és un poderós antioxidant i un eliminador de radicals lliures que ajuda a “refredar” la inflamació excessiva i l’estrès oxidatiu relacionat amb ella. També representa un paper vital en el somni i la regeneració corporal.

4. Alleugeriment del dolor de l’artritis: Les cireres contenen molts compostos antiinflamatoris i les investigacions suggereixen que podrien ajudar a alleujar el dolor de la osteoartritis inflamatòria.

5. Reducció del dolor muscular posterior a l’exercici: Les propietats antioxidants i antiinflamatòries de les cireres àcides tenen un efecte protector per reduir el dany muscular i el dolor durant l’exercici extenuant.

Postres amb Cireres

Però a més del que bones que estan, la veritat és que les cireres són un ingredient perfecte per a preparar postres apetitosos i dolços.

Les nostres propostes? Gelat o sorbet de cirera, cireres amb xocolata, pastís de xocolata amb cireres, empanada de cirera i … las nostra preferida: Pastís de formatge i confitura de cireres !!!

Publicado en: Nutrició i Alimentació

Deja un comentario (0) ↓

Dejar un comentario